Posted on

චිත්‍ර වලදී දරුවන් වර්ණ භාවිතය

පූර්ව ළමාවිය සංවර්ධනය සම්බන්ධ අධ්‍යයනයන් ඇසුරින් – රොනිති සර්ධාතිලක

ළමා චිත්‍ර වල පැහැදිලිවම කලාත්මක සංවර්ධනය හා චිත්තවේග ප්‍රකාශ කිරීම පෙන්නුම් කරයි.

අධ්‍යාපනික හා සායනික සැකසුම් වලදී, ඒවා දරුවෙකුගේ පෞරුෂත්වය, බුද්ධිමය සංවර්ධනය, සන්නිවේදන කුසලතා සහ චිත්තවේගීය ගැලපීම් තක්සේරු කිරීමේ මාධ්‍යයන් විය හැකිය .

ඉගෙනීමේ දුර්වලතා හඳුනා ගැනීමට උපකාර කිරීම සඳහා ළමුන්ගේ චිත්‍ර ද උපකාරී වේ.

වර්ණ විශ්ලේෂණය බොහෝ විට දරුවෙකුගේ චිත්තවේගීය තත්වය තීරණය කිරීමේ මාධ්‍යයකි.

දරුවෙකුගේ චිත්‍රයක කළු හෝ රතු පුනරාවර්තනය වීම #කරදරකාරී සලකුණක් විය හැකිය.

කළු බොහෝ විට මානසික අවපීඩනය හෝ බලාපොරොත්තු රහිත හෝ සීමා සහිත බවක් පෙන්නුම් කරයි.

රතු පැහැයෙන් දැඩි කෝපය දැක්විය හැකිය.

නිල් සහ කොළ වර්ණ සාමාන්‍යයෙන් සන්සුන් වර්ණ වන අතර කහ සහ දොඩම් වැනි වර්ණ බොහෝ විට සතුටු සිත් පෙන්නුම් කරයි.

දරුවෙක්, කරදරකාරි වර්ණ එකක් භාවිතා කිරීම චිකිත්සකයින් සාමාන්‍යයෙන් සැලකිල්ලක් දක්වන කරුණක් නොවේ….

නමුත් සාමාන්‍යයෙන් අවුරුදු 4 න් පසුව දරුවා නිතරම අඳින්නේ වර්ණ ගන්වන්නේ ,අඳුරු චිත්‍ර මාලාවක් නම් අනිවාර්යයෙන්ම විමර්ශනය කල යුතුය.

ළමුන් වර්ණ තෝරාගනු ලබන්නේ කැමැත්තෙන් වන අතර සාමාන්‍යයෙන් අදින දේ සමඟ කිසිදු සම්බන්ධයක් නොමැත.
සංඛ්‍යා පිටුව පුරා විසිරී යා හැකිය, නැතහොත් සංඛ්‍යා වලින් කඩදාසි පුරවන විට පිටුව සෑම දිශාවකටම හැරෙනු ඇත.

ත්‍රිමාන වස්තු ද්විමාන පෘෂ්ඨයක් මත ප්‍රකාශ කරන්නේ කෙසේදැයි ළමයින් තවමත් නොදන්නා නිසා වස්තූන් සහ සංඛ්‍යා පිටුව පුරා පාවෙන බවක් පෙනෙන්නට තිබේ.

ඒවා සියල්ල සාමාන්‍ය දේවල් ය.

එවැනි දේ යතා තත්වයට පත්වී ක්‍රමානුකූල සටහන් ඇඳීමට කාලයක් ගතවේ..
[ අවු 7 සිට 9 තෙක් ].

dostharapiya.lk සතු පුද්ගලික දේපලකි . උපුටාගැනීම තහනම්

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *